Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~dbl | użytkownik

imię i nazwiskoKrzysiek Dubiel adresBBA zarejestrowany08.07.2007 @10:22:00 ostatnio na stronie13.04.2013 @01:10:03
kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.dubiel.ownlog.com
digarty110 komentarze230 posty na forum0

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~DwupierdekKapusty    11.06.2010 @00:53:06

` he he dzieki (;
_______


`zapraszam do mnie. (;
~maslo210    25.01.2010 @23:01:22
Jak tam perelka sie chowie?))
~macdad    21.09.2009 @22:05:53
mocna ekypa.
~Komorowski    01.09.2009 @21:52:21
fajnie że byłes.
+parus    08.05.2009 @07:27:24
~littleprince    07.05.2009 @23:49:18
Warto zauważyć , że tam bliżej mnie leży voodka
~littleprince    07.05.2009 @23:48:22
Może i racjaOgólnie to taki dig dla Jaj. Ja się upijam zwykle powietrze Pzdr.
~littleprince    07.05.2009 @23:41:22
Czemu?:D
~seet118    14.04.2009 @10:41:53
Wspaniałe foty, możesz powiedzieć czym i jak świecisz przy zdjęciach sportowych?
~wspoxxx    18.01.2009 @11:50:29
Używam Sigmy 10-20 no i mogę ją polecić. Nie potrafiłbym się teraz bez takiego obejść. Trzeba się tylko przyzwyczaić, że wygina, zwłaszcza na obrzeżach kadru. I albo to pokochasz, albo znienawidzisz Portretów się tym raczej nie robi. Pozdrawiam.
_______
Nie dziękuj - widocznie zasługujesz! W rewanżu skomentuj moje fotki

~daro85    13.01.2009 @23:40:21
w sumie to ostatnio menel rozpierdala system, szkoda ze na ostatnim nie ma triku
~yaazoo    14.12.2008 @16:17:04
oooo prosze ... kto mnei odwiedził ... hehe to zdjecie nie jest fajne wtedy dopiero zaczynałem ... zapraszam do kilku z tego sezonu ... pozatym robie narty bo kumple lataja na nartach ... nie mam dobrych zawodników pod reka jezeli chodzi o SNB pozdro
ostatnio edytowane: 2008-12-14 16:19:14
_______
Flying is hard, Landing is harder ...
~159    03.01.2008 @22:54:05
ja sie jaram EMOMAX`em niezla stylizacja
~159    03.01.2008 @22:43:34
ale jest KRYZYS :D

taka fotka do teletygodnia ładnie wyglada i niby stylowa jak sie ktos niezna

tak jak ja na tych SNOWBOARDZISTACH
~mieszkoo    04.12.2007 @14:41:07
na bialym . ten plotek po prawej. zaraz kolo krzyza
~bakao    04.11.2007 @17:10:45
to niesamowity ostrzał, nieźle.
~przemrlx    24.10.2007 @14:06:37
sliczna fotka
_______
przem.ownlog.com | http://www.przem.ownlog.com
~nibyco    24.10.2007 @10:17:40
no co ty ,żonę mam wystemplować kto by mi śniadania robił
ostatnio edytowane: 2007-10-24 10:18:11
~palcia    14.10.2007 @20:57:49
zauroczyleś mnie zdjeciem na plazy.kim jestes?
~fender666    13.10.2007 @13:10:35
tak to prong, a na focie henry stawicki z teamu pronga
~Piptuk    27.09.2007 @15:45:17
jezeli masz dobra teksture to super efekty planet mozna uzyskac polecam ta stronke: http://www.tutorialized.com na niej sa ciekawe tutki
_______
It's time to prove to your friends that you're worth a damn.
Sometimes that means dying,
sometimes it means killing a whole lot of people.
~llor06    27.09.2007 @13:46:04
Dzięki
~YacMen    02.09.2007 @19:52:24
apo ?

rozmyślałem kilka miesięcy temu nad nią i dalej rozmyślam bo tele to bardzo fajna sprawa ;]
~cristobal    28.08.2007 @21:53:31
czesc krzysztof
~YacMen    10.08.2007 @11:09:32
taa hahaha ;p

:D
1 2 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt